Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 20 september 2014

Morgonprommis med Thea

Thea och jag tog en promenad i det fina höstvädret i morse. Inte jättelångt eftersom hon varit sjuk, men en bit blev det i alla fall! 
Nu är det kvällsmys i soffan. Alex är här på övernattning hos Edvin, och Jonta är hos William. Ytterligare en härlig höstdag! Är imponerad av att vädret håller sig så fint! 


Hajade till när jag såg denna bild! Är så otroligt lik min mor på den! Brukar inte se det, men denna var helt makalöst lik. Vi kanske är släkt? Eller vad tror du mamma? ;-)

1 kommentar:

Christina sa...

Ja det verkar nästan som om det finns vissa släktband...fasen vad vi är lika varandra!!!