Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 24 februari 2014

Semestermåndag

Ååh vad skönt med semester en vardag även om jag inte har gjort så mycket efter uppträdandet på fm. Det var som vanligt helt fantastiskt bra! Jonta överraskade med att sjunga en helt annan sång än den han hade övat på. Efteråt berättade han att han hade kommit på igår att han skulle göra om en "scream-låt" till en ballad på sitt sätt, och det hade han gjort. Alltså hade han inte hunnit öva så mycket, men han gjorde det så klart jättebra! Och ja, jag satt och grinade som vanligt....;-) Tredje året i rad som jag varit på denna musikshow. Lite tråkigt att jag inte har något barn på högstadiet nästa år! Fast då får jag förhoppningsvis gå på esteternas alla roliga tillställningar i stället! =D
Nu får jag som vanligt inte in inspelningen till datorn, hur jag än försöker, så det får bli ett foto i stället!

4 kommentarer:

Fangoria sa...

Ah förstår att du är stolt, och att du lipar, jag blir tårögd av barnens Luciatåg varje år...=)

Cattis sa...

Ja det är svårt att hålla emot...Lucia, skolavslutningar, temaavslutningar...allt!

Christina sa...

Bästa Jonathan,han är såååå duktig!

Cattis sa...

Jaa, superbra!