Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 15 februari 2014

Plötsligt händer det!

Hade inte planerat det, men när jag vaknade idag bestämde jag mig hastigt för att åka och träna! Vart kom det ifrån? Sagt och gjort, var på Actic kl 9.15, heja mig! Vet ju att en gång inte räknas så nu kommer ju själva utmaningen, dvs blir det en fortsättning? Det återstår att se... Men känner mig nöjd att jag for ner i alla fall! 
Till lunch blev det en favorit, tomatsoppa med fetaost. Håller på tvättar som en galning, hela tvättstugan höll på svämma över av tvätt...
Ser just nu att jag håller på får en granne i huset nedanför, det springs in och ut med flyttkartonger där. Skönt att jag är "färdigflyttad"!


Inga kommentarer: