Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 6 februari 2014

Helglängtan

Det har varit en intensiv vecka och helgen börjar äntligen närma sig! Det ska verkligen bli roligt att få besök från Sandsjö-skogen, det är inte varje dag! Har varit och handlat nu i kväll så det är klart. Fick åka och fixa födelsedagspresent också då Edvin plötsligt kom på att han hade glömt att berätta för mig att han är bjuden på bowlingkalas i morgon kväll... 
Har pratat m Jenny i luren, och sen har jag läst godnattsagor för Thea. Thea lekte pizzabagare på väg hem från skolan idag! ;-) Det var perfekt att skära ut pizzor ur snö-skaren! :-)
Nu är mina ögonlock tunga, tunga...så jag säger God Natt!


2 kommentarer:

Fangoria sa...

Haha såna där skare-skivor har Kiron också grejat med de senaste dagarna, men han bygger lager på lager med tårtor. ;)
Hoppas du får en fin helg!

Cattis sa...

Ja man kan göra mycket roligt med snö när man är barn! Ha en fin helg ni med!