Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 19 februari 2014

Hängig

IIdag har jag haft en jobbig dag. Sjukt trött, huvudvärk,halsont, frusen och allmänt hängig. Tror och hoppas inte att jag håller på blir sjuk. Tror mer det hänger ihop med att jag sovit så dåligt i två nätter. Förhoppningsvis känns det bättre i morgon. Hade lovat barnen att gå ut och äta en försenad Alla hjärtansdag-middag i morgon kväll, men det kändes mer passande idag då jag inte riktigt orkade laga mat, så idag blev det go-middag på Sams! Mums. 
Igår var jag med Thea på ridskolan och de fick galloppera till hennes stora glädje. Hon var alldeles salig av lycka! Senare for vi på kalas och grattade Alex som fyllde tolv år. 
Just nu tittar vi på Sveriges mästerkock och jag riktigt längtar tills det är slut och jag kan gå och sova! :-)

Inga kommentarer: