Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 3 februari 2014

Inställd handboll och en god soppa!

Måndagar=stressdag=eftermiddagshuvudvärk...
Som sagt...måndagar är lite stressiga då jag slutar fyra och Theas handbollsträning börjar kl fem. Idag var just en sån dag. Halvspringer hem, skyndar på Thea att slänga i sig en hårdmacka för att överleva tills middagen... Vi skulle precis gå... DÅ kom ett sms att handbollen i sista sekunden blev inställt idag! Och jag måste erkänna att jag tyckte att det var skönt! Och jag tror att Thea också tyckte det just idag även fast hon tycker att handbollen i sig är kul. Det är bara dagen och tiden som känns lite fel... Måndagar när vi inte har träffats på en vecka, man vill prata och umgås...Men det är som det är bara... Och just idag var det som sagt skönt att det blev inställt. 
Vi gjorde Kräftsoppa till middag. Har aldrig gjort den förut men ätit en liknande hos Madde en gång. Grymt god! 
(Receptet är fr 56kilo.se)



Inga kommentarer: