Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 20 februari 2014

En ganska vanlig torsdag

Idag har jag känt mig piggare än igår åtminstone! Har jobbat som vanligt och sen har jag varit och handlat och inte gjort så mycket mer. Jonta har varit ute hela kvällen och åkt bob i Kapellsbacken med sina jämnåriga kompisar. Härligt när de stora tonåringarna kan vara små ibland...;-) 
Nu laddar jag för helg. Thea ska på "curlingfest" med en kompis i morgon kväll och sen har hon handbollscup igen hela dagen på Landgrenshallen på lördag. Ser fram emot måndagens semesterdag då jag ska på teatern och titta på alla duktiga musikaliska ungdomar, främst så klart min egen skönsjungande gitarrspelande son som ska framföra ett nummer alldeles solo!!! Ojoj vad tårarna kommer forsa! ;-)


Inga kommentarer: