Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 23 februari 2014

Handbollscup och töväder

Plusgrader och faktiskt en del solsken har denna helg bjudit på. Igår var det handbollscup heldag. Thea tyckte det var jättekul och mitt på dagen i pausen gick vi på bibblan och åt lunch. På kvällen kom Lottis och åt Tacos med oss och sen tittade vi på melodifestivalen. Satt och gnällde och skällde som vanligt men det är väl lite av tjusningen med det hela. I morse var jag på Actic och tränade och sen idag blev det en sväng till Birsta. Köpte värmeljus och vindrutetorkare, rena rama storshoppingen! ;-)
Hade tänkt städa också idag men orkar nog inte det känner jag. Nu ser jag fram emot morgondagen när jag ska titta på min största idol på teatern. Heja Jonta!

Inga kommentarer: