Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 2 mars 2017

Verkstadsbesök och en tripp till Sandviken

I morse lämnade jag bilen på verkstad. Bakluckan går inte att stänga, plus att den ibland inte vill starta direkt. Det händer bara då och då, men nog så irriterande när det sker. 
Så nu är jag lite halvnervös inför slutresultatet. Ska besiktiga den 14/3.😱
Ute är det värsta plaskvädret, snöar och regnar om vartannat, bläh.
Jag längtar tills i morgon kväll när jag, Gunilla och Stefan ska ses. Det skulle vara en personalfest (med gamnelkollegor) men det var bara vi tre som kunde denna gång. Men men, det blir nog så kul, det vet jag!😊Vi ska vara hemma hos mig.
Igår bokade jag en resa till Monika sista helgen i april. Kul att ha nåt att se fram emot!
Sist vi sågs var i oktober!

Inga kommentarer: