Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 8 mars 2017

Hej från sjukstugan

Igår fick jag nog o gick till vårdcentralen. Förhöjd sänka och vätska i ena örat, men ingen bakterie/penicillin. Nasonex, Ipren och härda ut bara. Fick rådet att stanna hemma tills jag är riktigt frisk. Så...hemma hela veckan. IGEN. Min största fasa är att jag som ny på jobbet ska få stämpeln "hon som alltid är sjuk". Jag har väl knappt haft såhär många sjukdagar sammanlagt de sista 10 åren som jag har nu inom loppet av några veckor. Mina hjärnspöken tycker det är jobbigast av alla. "Vad ska de tänka om mig?"
Nåja, bort med de tankarna och stå ut bara. Om åtminstone rösten kunde komma tillbaka. 
Nu har jag gnällt klart. 
Jag längtar efter att göra nåt kul. Och jag längtar efter våren. Snart så...
☀️☀️☀️

Inga kommentarer: