Om mig

VÀlkommen till min alldeles egna sida! HÀr skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland hÀnder det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag kÀnner för, och du vÀljer om du vill lÀsa.

söndag 26 mars 2017

Förvandlingen...😉

SÅ kul det var att fĂ„ bli proffs-sminkad! Det vill jag göra fler gĂ„nger...
HĂ€r ser ni "förvandlingen"...😉
Före:
Efter:
Vi hade sedan en rolig utekvĂ€ll pĂ„ Estreet. Dock var det sĂ„ galet mycket folk att det inte gick att röra sig dĂ€r inne. PĂ„ dansgolvet fick man inte plats, har aldrig varit med om sĂ„ mkt folk ute! Löningshelg i och för sig...men Ă€ndĂ„. 
NĂ€r vi gick ut och "luftade oss" vid halv ett var det fortfarande en megalĂ„ng kö för att komma in! TyvĂ€rr ledsnade vi lite nĂ€r det inte fick att röra sig sĂ„ vi Ă„kte hem rĂ€tt tidigt. 
Och poff sÄ var helgen slut igen och ny vecka vÀntar.


Inga kommentarer: