Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 10 mars 2017

Uppstigen från de döda

Äääntligen känner jag mig betydligt piggare! Det var det segaste.....
Det är fredag och mys i soffan med Thea. Gunilla kom hit på middag efter jobbet, så kul att hitta på nåt- är minst sagt uttråkad efter denna vecka! Skulle vilja hitta på nåt i helgen men har inga ideer alls. Kanonväder har utlovats också!❤
Jag har varit och gjort gelnaglar för första  gången i mitt liv. Det brukar ju kosta massor så det är inget jag brukar unna mig. Nu var det hos en tjej som utbildar sig så hon har praktik och gör det suuuperbilligt, så då tog jag chansen. Blev superfint, kan inte sluta titta på dom!😍Hoppas de håller länge!
Det var jag värd efter helvetesförkylningen! 
 

Inga kommentarer: