Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 15 mars 2017

Intensiv vecka...

Måndag jobb till 16.30, sen var det fullt upp med skjutsar av barnen hit o dit.
Tisdag bilbesiktning kl 07.00, jobb till 17.30- sen yoga.
Onsdag ord jobb till 15.30, sen direkt till Ikea med jobbet för att handla till avdelningen, kom hem 19.30.
I morgon torsdag öppning 6.30, jobb till 15.00, sen personalmöte mellan 17-20.
Fredag jobb till 16.30, sen tänker jag bara  "dö" i soffan. Är så trött efter evighetsförkylningen så denna vecka kändes som en tuff komma tillbaka-start. Riktigt intensiva dagar. 
Hela jag känner mig så vansinnigt trött just nu. Vill att det ska hända nåt kul.
Det som är positivt är att det känns som att våren är på G. 
Stället på bilden är ju också ett vårtecken, men hur tråkigt det än är att besiktiga bilen så är det alltid på våren jag gör det.😀Inte länge kvar tills det är dags för sommardäcken också.
Nä nu är det god natt. Det är min första öppning på nya placet i morgon bitti. Hoppas jag inte lyckas starta nåt larm eller nåt...😱

Inga kommentarer: