Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 12 mars 2017

Mellofinal och grillning

Igår kväll var det mellofinal. Lottis o Catrine kom hit innan och vi lagade mat tillsammans så vi hann äta innan det började. En trevlig kväll, dock inte min favoritlåt som vann...
Idag följde jag med Erik, Henke R och hans familj och grillade på Sälsten. Jonta, Vilma, Edvin och Thea kom också dit. Så kul att ALLA var med, det händer inte så ofta.❤Riktigt skönt väder ute även om solen inte riktigt ville titta fram förrän vi kom hem... men gott var det!
Igår på förmiddagen fick Thea och jag ett sällsynt ryck och städade på övervåningen. SÅ skönt att det är gjort nu kan jag lova. Såg för bedrövligt ut, sådär så ingen utomstående skulle få sätta sin fot där! Har fortfarande en massa saker som ska slängas där men i det stora hela är det städat o fint nu.
I morgon är det åter till jobb och hoppas att jag får vara frisk nu.

Inga kommentarer: