Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 4 mars 2017

Vem har tagit min röst?

Denna förkylning är en evighetsföljetong! Det har tagit om igen och jag har ont i halsen och har tappat rösten! SÅ less!!! Måtte det bli bra till måndag. Jag tycker det är pinsamt om jag måste vara hemma igen. Vill inte att de ska tro att jag är sjuk jämt, jag brukar ju inte vara så!!! Nåja...I morgon ska jag i alla fall pallra mig iväg till Birsta m Jonta o Vilma. Det är nåt stort på gång...Vi ska handla studentkostym mm till den stora dagen! Det är ju bara tre månader kvar och jag känner att vi måste börja nu så inte allt är kvar till slutet, det blir ju en hel del. Men ååh vad roligt det ska bli! Jag längtar också!😊
Igår kväll var Gunilla o Stefan här. Det var såklart jättekul men det blev väldigt lugnt och ingen utgång. Kände mig inte riktigt pigg...😕Men kul att ses såklart- det är det alltid.
Idag har jag varit på Dollar och shoppat en fin vas och fina fejkrosor! Så nu är det lite vårigt på rumsbordet!😍
Nu ska jag se på Mello och hoppas att jag kan prata igen i morgon!

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Åh vilken fin vas, den vill jag också ha! Krya på dig, jag hoppas inte min förkylning också blir så långvarig men än ser jag ingen ände... !

Catarina sa...

Ja visst var den fin! 80 kr på Dollar!👍Hoppas din förkylning är mer kortvarig, denna verkar aldrig ge med sig...😕