Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 5 mars 2017

Student-outfit inhandlad!

Idag trotsade jag förkylningen och åkte till Birsta m Jonta, Vilma och Edvin. Blev alldeles andfådd och fick jobbigt att andas, var tvungen att ta små vilopauser. Det slutar nog med att jag måste iväg o kolla upp så jag inte behöver penicillin... Fortfarande knappt nån röst och ont i halsen. LESS.
Men.... hela studentoutfiten är fixad nu, alltifrån kostym och fluga till skor, skjorta, näsduk och hängslen (ska man visst också ha nu för tiden!). Känns SÅÅ bra trots att det gick på några tusen. Grymt skönt att ha det avklarat i så god tid! Och han kommer vara snyggast av alla så klart!😉❤Studentmössan kom förra fredagen så nu är han redo från topp till tå.
Nu ska jag sova och hoppas att jag vaknar upp med en röst och en gladare hals.


4 kommentarer:

Minimina sa...

Krya på dig kära syster ♡

Catarina sa...

Tack!😘❤

Fangoria sa...

Oj tyckte det var nyss du skrev om att han skulle börja gymnasiet! Så fort det går!
Krya på dig, läst inlägget ovan också!

Catarina sa...

Ja tiden går så fort! Tack, jag hoppas jag kryar på mig snart, less på detta nu...😕