Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 1 april 2017

Oj vad dagarna går!

Dagarna springer förbi i rasande tempo och det har varit riktigt vårväder i veckan, varma soliga dagar varvat med kyliga vindar och snö. 
I tisdags började jag på löparskolan m friskis. Det var riktigt roligt och verkligen på nybörjarnivå- precis som jag hade hoppats. Teori blandat med att testa på praktiskt, ett bra upplägg.
Yogan fick jag byta dag på så nu är jag med i torsdagsgruppen i stället.
Hunnit med ombesiktningen på bilen också så nu är den godkänd och redo!
Ska spontanåka ner till Söderhamn idag. Dejt med brorsan och ev med barndomsvännen Jenny. Mamma o Jerry är inte hemma i helgen så det får bli en annan gång. 
Edvin stackarn är sjuk. Igår på lunchen skrev han till mig att han hade 39,8 i feber! Tack gode gud att Ipren finns.
Han har haft sån otur och varit ovanligt mycket sjuk på sistone. Feber lite titt som tätt...
Nä, nu är det dags att kliva upp och göra mig i ordning för en tur till Hälsingland!😊😊😊❤
Måste bara dela med mig av en teckning Thea hade ritat och skickat till mig igår, hon är ju för grym!😍

Inga kommentarer: