Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 8 april 2017

Lördag

Sitter o väntar på att skölja ur hårfärg från huvet. Till min fasa har jag hittat gråa hårstrån!😱😉
Idag ska jag till Birsta med Gunilla, ska handla födelsedagspresenter till min blivande tolvåring som fyller år på tisdag! Förstår dock inte hur min yngsta kan fylla 12?!? Det kanske inte är så konstigt ändå att håret börjar skifta färg?🤔
I tisdags var jag på löparskolan igen. Riktigt roligt var det och eftersom vi fick en "hemläxa" måste jag ut och träna i morgon med en annan tjej som är med i gruppen. Bra att jag blir lite "tvingad", för jag känner mig inte jättemotiverad...- men jag kanske kan bli?
För övrigt har veckan varit jobbig. Min rygg gör så ont så den håller på går av, det är för många lyft när man jobbar med småbarn, så är det bara- oavsett lyftteknik. Hatar att ha ont i ryggen.
Det värsta med veckan var såklart gårdagens terrordåd i Stockholm. Vart är världen på väg. Jag blir rädd på riktigt.
❤❤❤
Ha en fin-fin lördag!

Inga kommentarer: