Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 13 april 2017

En dyster skärtorsdag

Kort om personal men många barn= aningen stressig dag på jobbet... MEN nu är den slut och fyra dagars påskledighet väntar! Så skönt.
Min kära mor ligger på sjukhus men är på bättringsvägen tack och lov. Det är den dumma diabetesen som spökar. Älskar dig mamma, se till att bli frisk nu!😘💕
När jag kom hem ringde Erik och berättade en annan tråkig nyhet. Simba har åkt till hundhimlen idag. Erik och grabbarnas ögonsten. Han blev sjuk och det fanns inget att göra. Så sorgligt. Är så ledsen för deras skull...Fina Simba❤️
Vila i frid lilla lurviga vän!💕



Inga kommentarer: