Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 21 juni 2016

Trött!

Jag är SÅ trött! Det är mycket nu. På jobbet har vi precis flyttat, så det är lite rörigt där med massa kartonger och sånt plus att jag ligger lite efter med mina arbetsuppgifter tack vare det. Och jag har lätt för att stressa upp mig när det blir så... Men jag är snart på banan igen... Hemma är det stööökigt som bara den. Ringer det på dörren öppnar jag inte! ;-) Men jag ORKAR inte städa. Dessutom har jag vansinnigt ont i nacken/skuldror sen ca en vecka tillbaka. Förstår inte varför det inte får över! 40-årskrämpor kanske? Planeringen av festen tar såklart också en del energi trots att jag har så mycket hjälp! Och i helgen ska jag ju på tältäventyr också...haha, det blir också en upplevelse! I lördags åkte vi i alla fall ner till mor och Jerry och stannade över natten. Det var kul. Mamma och jag hann med en liten promenad också. 
I natt kommer jag sova gott! Zzzzzzzzz
Vädret var inte alltför kul på lördagen. Söndag var betydligt bättre!


Inga kommentarer: