Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 7 juni 2016

Sjung om studentens lyckliga dar...

I kväll har jag och Lottis varit nere på stan och kollat på alla finklädda studenter som skulle på bal. Kan inte förstå att om ett år är det Jontas tur! Tänk vad jag kommer grina! ;-)
Det är 22 år sen jag själv tog studenten, hur nu det är möjligt. Jag gick bara 2-årigt gymnasium så jag var då lika gammal som Jonta är nu. Det var då jag flyttade hit till Härnösand också. Studenten var speciellt...
Igår var vi på nationaldagsfirande på Murberget. Mycket folk och fint väder. 
I helgen ska jag till syster yster, längtar!
Känns som det händer mycket roliga saker nu!

Inga kommentarer: