Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 28 juni 2016

Festförberedelser och semesternedräkning

Tre ynkliga arbetsdagar kvar! Otroligt och skönt! Och festen närmar sig med stormsteg och först nu börjar det faktiskt kännas. Det är nu alla tankar poppar upp om sånt jag borde tänkt på lite tidigare...Jag hoppas det blir så bra som jag tänker i mitt huvud att det kommer att bli. Lite vimsigt kanske med tanke på att jag får hämta nycklarna kl 11 på lördag och jag har dålig koll på vad som faktiskt finns i lokalen. Det är tur att det inte är långt hem, känns som man borde kunna lösa om det uppstår mindre katastrofer. Hur som helst så håller jag på längtar ihjäl mig! Ska bli så grymt kul att träffa alla samtidigt. Lääääängtar.

2 kommentarer:

Anneli sa...

Jag längtar också!!!! Och dyker det upp nåt så löser vi det!!! :)

Catarina sa...

Det gör vi, Tack för att du finns! :-)