Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 25 juni 2016

Campingliv och nystädat hem.

Jag lever.
Har haft en jättetrevlig midsommarafton med Gunilla och hennes släkt o vänner. Och...tro det eller ej. Tältningen gick riktigt bra! Vi kunde sova till och med. Och det var definitivt inte kallt. Så ja... Det gick bra.
Men jag kommer aldrig bli någon campingmänniska. Men trevligt var det som sagt, och god mat. Först till lunch det klassiska med olika sill-sorter och sånt, gudomligt gott! Och jordgubbstårta på det...Och sen grillat med färskpotatisknyten till middag. Mums!
Idag har jag ÄNTLIGEN tagit itu med städningen så nu sitter jag i soffan med nyskurade golv. Härligt. Och det bästa av allt är att det bara är lördag! Så en till ledig dag! Och sen kämpa de sista fem dagarna innan semester och kalas! Härliga tider.


Inga kommentarer: