Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 23 juni 2016

Stökigt!

Usch vad jag ogillar att ha så här stökigt! Måste ta itu med detta... Får bli lördag eller söndag, för i morgon åker jag ju ut och campar, haha!
Det ligger ett berg med ren tvätt i soffan, halva packningen för tältningen på golvet, och en massa grejer på bordet. Minns knappt när dammsugaren fick jobba sist! Men det är ju SÅ tråkigt att städa...
Och det är nästan bara en vecka kvar till festen nu! Ska bli så himla kul att träffa alla! Längtar, längtar!
Nä, nu måste jag packa vidare... 
Det måste vara en 40- årskris det här med tältet... :-D
Ni får rapport efter midsommar. Om jag inte blir uppäten av en björn eller nåt sånt.
Ha en trevlig midsommar!

Inga kommentarer: