Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 14 juni 2016

Fina vänner och fin skolavslutning!

Är bara så himla glad och tacksam över att jag har vänner omkring mig! Vilken otrolig hjälp jag har med fixandet inför den kommande festen. Idag strulade det ihop sig lite och genast hade jag hjälp från flera håll med att ringa, messa, fixa och dona och allt löste sig till sist. Vad gjorde man utan dom?
Tack för att ni finns!
Idag bjöds det på det finaste av skolavslutningsväder dagen till ära, det är speciellt med skolavslutningar, men extra speciellt när solen skiner! 
Picknick i gräset hör också till...




5 kommentarer:

Christina sa...

Härliga sommarbilder!

Catarina sa...

Yes! :-)

Anneli sa...

Du förtjänar det bästa! ❤

Catarina sa...

Tack finaste du!❤️

Anneli sa...

��