Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 5 februari 2012

Nostalgimusik

Var hos Lottis igår kväll och blev bjuden på kycklingfajitas. Gott var det. Sen blev det melodifestivalen och det var för ovanlighetens skull helt rätt låtar som gick vidare tyckte jag! Vi lyssnade på nostalgimusik på Spotify och vid halv tolv åkte jag hem.
Idag har jag planer på att städa. Det tar emot kan jag lova...men det behövs verkligen! Dammigt som bara den, usch o fy!

Ett smakprov på riktig nostalgimusik.... http://www.youtube.com/watch?v=KmWE9UBFwtY&ob=av2n  Den får mig att tänka på mellanstadiedisco på Stenbergaskolan...oj oj oj, det var länge sen det!

Dags att äta frukost!

Inga kommentarer: