Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 25 februari 2012

Melodifestivalen

I natt sover Thea över hos Lina. Det är första gången hon övernattar hos en kompis så där... Men det går nog bra! Mammas lilla troll har också blivit stor!
Jag har tittat på melodifestivalen. Själv. Grabbarna är inte så intresserade utan har varit i sina rum. Varje gång undrar jag varför jag promt ska se det? Värdelösa låtar. Värst i kväll var Christer Sjögren och Lotta Engberg. Programledarna pikade med att ta dit "Antikrundan"...haha, det var ganska roligt och passande. Varför ger inte en del upp liksom? Av alla dåliga  låtar så var det i alla fall de två bästa som gick vidare i kväll. Det har blivit de två låtar jag tyckt som gått vidare varje vecka. Det är ovanligt må jag säga!
Jonta har (efter melodifestivalen) spelat lite gitarr och sjungit för sin mor. Det är riktig lördagsunderhållning det! Mycket bättre än melodifestivalen!

2 kommentarer:

Linda Viberg sa...

Men Lisa var ju bra i alla fall, tyckte jag!

Catarina sa...

Utan tvekan bäst i kväll!