Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 19 februari 2012

En lördag som bara försvann

Gårdagen gick så himla fort, det sa bara svisch så var den borta. Gick en sväng på stan med Lottis och sen var vi på Hilmas och fikade. Den for vi på Dollarstore en sväng och sen på Ica. Hem och lagade mat. Vi åt kyckligfileé, klyftpotatis och tzatziki, mums! Sen var det soffan med godis och melodifestival. Ovanligt dåliga låtar. Det brukar för det mesta vara dåligt, men den här gången tog det priset! Värdelöst rent ut sagt! Efter det youtube med gamla låtar. Skjutsade hem Lottis vid tolv och då var dagen slut. Konstigt nog var jag pigg, så klockan var halv två innan jag gick och lade mig!!! Vaknade ändå sju som vanligt och kunde inte somna om. Hopplöst. I natt har det snöat och blåst. Dock har det inte kommit tre dm som någon sa att det skulle göra och det är jag ju tacksam över! Håller på tvättar och planerar veckans matsedel. Lika bra att åka och handla sen så det är klart. Det ser nästan ut som solen tänker spricka fram. Hoppas!
I morgon kommer mina go-troll hem. Hittade en bild som gör det svårt att hålla tillbaka leendet! =) Man kan helt enkelt inte låta bli att skratta själv! Eller vad säger ni?

1 kommentar:

Christina sa...

Mormors lilla solstråle!!!