Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 17 februari 2012

Något som retar mig....

Tänk att kändisar aldrig någonsin blir så kända som när de dör. Whitney Houston dog för några dagar sen och nu är det ett jäkla tjat om henne och hennes låtar spelas tusen miljoner gånger om dagen på radion. Jag tyckte också att hon var bra, men jag tycker inte att hon är bättre bara för att hon dött. Det var samma sak när Michael Jackson dog. Ett evinnerligt tjat. De kunde fått den uppmärksamheten när de levde i så fall. Retar mig på sånt där. Även om de var kända och duktiga så förskönas de gånger hundra när de dör.
Det var bara en tanke som kom upp....

Inga kommentarer: