Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 1 januari 2017

Bye bye julen!

Idag har jag börjat städa bort julen, härligt! Är inte klar dock. Tog en paus o gick upp till Anneli och sen kom jag av mig helt, hade ingen lust att fortsätta sen. Men men...det är en dag i morrn å...(som Morran skulle ha sagt). I morgon ska jag för övrigt gå och skriva in mig på arbetsförmedlingen, det är min första arbetslösa dag i morgon...tyvärr.😕
Nyårsafton firades väldigt lugnt o stilla. Edvin, Erik, Micke, Jösse o Vilgot som är ett år yngre än Thea var här. Vi åt god mat och kollade på tv bara, lugna gatan. Men skönt ibland det också, var ju pigg idag i alla fall! 
Men sent blev det ändå, så nu är jag trött o säger god natt, denna första dag 2017.

God fortsättning!🎊🎉




Inga kommentarer: