Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 16 januari 2017

Yoga

I morgon kväll ska jag göra något som jag velat göra i flera år. Jag ska börja på Yoga. För några år sedan när jag jobbade på Gånsvik fick vi gå på olika "prova på-pass" och testade då Yoga en gång. Kände redan då att det var något jag verkligen tyckte om, lugnet och avslappningen, tända ljus, det är lite andligt över det hela...Ända sen dess har jag velat börja men det har aldrig blivit av. Men nu har jag alltså anmält mig. Alldeles själv dessutom, så det känns lite pirrigt. Men i morgon kl 19 ska jag dit. Spännande! Känner mig nöjd och modig- jag har ju lite jobbigt med att göra nya saker själv utan att ha någon med mig. Heja mig!

1 kommentar:

Monkemire76 sa...

Heja Dig, verkligen! Det kommer att passa dig som handen i handsken tror jag! Väntar nyfiket på recensionen! #Iloveyoga🙏🏼💙🙏🏼