Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 15 januari 2017

Inredningsfynd

Dessa ljusstakar (har två st) köpte jag på KBS på Facebook för några år sedan. Sista året har de stått i tvättstugan eftersom jag inte hittat nån given plats år dom...
Är med i en inredningsgrupp på fb där någon köpt billiga glasvaser på Ikea och ställt ovanpå och vips blev det en superfin ljuslykta! Så det tipset tog jag efter. Två 29-kronorsvaser resulterade i två fina lyktor på stora bordet i vardagsrummet. Mycket nöjd!
Har förövrigt haft en mycket rolig välbehövd helg med syster! I morgon fortsätter jag samla nya intryck och lärdomar på Gerestaskolan. Ska bli spännande att se hur det känns när jag kommit in mig lite bättre, just nu känns det mest snurrigt. Men vem vet, det kanske kan bli jättebra också. Det är bara att följa med dit vindarna vänder. 


2 kommentarer:

Monkemire76 sa...

Tjusigt! Och härligt med systerhelg!💕

Catarina sa...

Tack! Ja det var härligt!💕