Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 25 januari 2017

Brist på förskollärare

Ju mer varm i kläderna jag blir ju mer tror jag att jobb i förskoleklass åtminstone känns bättre för mig än vanlig förskola. Nu har jag blivit erbjuden att stanna terminen ut och det kommer förmodligen bli så. Brännans förskola ville att jag skulle söka dit och isf ev börja i mitten av februari. Idag fick jag mail från ytterligare en förskola som ville träffa mig på fredag. Det märks att det är andra tider nu, det verkar verkligen vara brist på förskollärare, det söks lite här och var. I nuläget när jag annars skulle vara arbetslös så är det såklart till en fördel för mig. 
Förutom att det faktiskt rör på sig på jobbfronten så är det ganska som vanligt- bortsett från att jag har fruktansvärt ont i ryggen! Hoppas det blir bättre snart för jag står nästan inte ut! 
Idag efter jobbet var jag på "Händer för dig" och fick taktil massage. (Det var inte i syfte för ryggen eftersom det är en helt annan typ av massage, utan jag hade det inbokat sen tidigare.) Fick presentkortet i avtackningspresent på FU. TACK säger jag bara! Det var helt underbart, rekommenderas varmt! 
Nu är jag trötter och ska sova. Hoppas jag vaknar upp med en ny rygg i morgon. God natt.
Himlen var ovanligt vacker idag när jag gick hem från jobbet. 😍

Inga kommentarer: