Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 9 januari 2017

Jobb ett tag i alla fall...

I morse blev jag uppringd från Gerestaskolan och erbjuden jobb i förskoleklass januari ut. Jag har aldrig jobbat i förskoleklass förut, inte ens haft praktik i en sådan...men jag är ju utbildad för det så det ska jag nog klara av! Fick börja på studs men idag var det bara fritidsverksamhet eftersom skolorna börjar först i morgon. Träffade flera av "mina" gamla barn som gick i förskolan när jag slutade där så det var ju lite kul. Modell större nu bara...😉
Så i morgon börjar allvaret start 6.30! Jäsp, bara tiden blir en utmaning nu när jag är van att sova på morgonen!
Skönt ändå att veta att jag åtminstone har jobb i tre veckor. 
Sen får vi se vad som händer. Kanske något annat dykt upp till dess? 

Inga kommentarer: