Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 30 juli 2016

Gratis skateskola

Thea går i Jontas fotspår och har blivit intresserad av skateboard. Nu anordnar kommunen gratis skateskola för alla åldrar från 9 år under 5 dagar, 4 timmar varje dag och lunch och låneutrustning ingår. Helt suveränt bra! Thea ville vara med trots att hon inte känner en kotte. Hämtade henne när det var slut idag och hon var ensam tjej bland ca 20 st killar, de flesta lite äldre, övre tonåren kanske. Men hon tyckte det var skitkul och är jättetaggad på fortsättningen. Är så glad och stolt att hon liksom gör det hon vill, jag tycker hon är jättetuff som går dit bland stora grabbar o inte känner nån! Inte var hon rädd att åka heller, hon kom susandes i full fart utför rampen när jag kom. Vilken tjej! :-D

4 kommentarer:

Lottis sa...

Ja vilken tuffing hon är!

Catarina sa...

Eller hur! Önskar jag hade hälften av hemnes mod! ;-)

Christina sa...

Jättebra! Hon har skinn på näsan hon!!!

Catarina sa...

Ja hon har ju det! :-D