Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 3 augusti 2016

Sommaren fortsätter

Vilken härlig sommar det är! Dag efter dag med fint väder, gillar det skarpt, även fast jag jobbar på dagarna. 
Till helgen fyller min kära mor 60 år så då blir det en tripp ner för kalas. Ska bli kul.
Thea har varit sista dagen på skateskolan idag, hon tycker att det har varit superkul!
Igår pluggade jag o Jonta körkortsteori. Inte lätt, och mycket "onödigt" tycker jag faktiskt det är. Men men, nu närmar sig 18-årsdagen i september och det är dags att ligga i litegrann. Förstår inte hur det kan gå så fort!?
Upptäckte för några dagar sen att det hade  kommit ut en ny "Morden i Sandhamn-bok"! Blev såå glad och var tvungen att köpa den på studs! Så nu ska här läsas!


Inga kommentarer: