Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 17 augusti 2016

Livet pågår

Känns som den här stackars bloggen blir mer o mer bortglömd. Jag kanske slutar skriva till sist...
Det händer roliga saker hela tiden, både på jobbet o hemma (bortsett från tanden då förstås!), ibland tänker jag att det nog kommer hända nåt mindre kul snart eftersom allt känts så bra så länge nu! Men det är väl bara att hänga med på det livet har att erbjuda o se vart man hamnar helt enkelt. Jag har roligt och jag mår bra just nu. Glad o tacksam för det.
Till helgen ska jag träffa Veronica (från Hudik) i Birsta. Det ska bli jätteroligt eftersom det är nåt år sen sist nu igen, tiden bara rusar! På kvällen blir det ev utgång m Lottis o kanske några fler. Kul kul! Och ännu nästa helg åker jag och mamma till Stockholm! Roligt ska det också bli.
Nu ska jag sova innan ännu en jobb-dag (som också ska bli SÅ kul! ;-), det är faktiskt sant), jösses vad allt var roligt nu! Haha! God natt!
Känner mig ungefär så här! ;-)

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Hahaha de dar ar ju for helt underbara!!

Catarina sa...

Haha ja visst är de?!?