Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 17 juli 2016

Partaj i Sundsvall

Söndag kväll o jag är dödstrött! Kvällen igår var riktigt rolig! Jag, Fadi från jobbet och en bekant till honom åkte ner till Gunilla så vi var där runt 17. Hon bjöd på mat och en massa annat gott ute på hennes altan, vi kunde sitta ute hela kvällen utan att frysa. Sen var vi på E-street där vi hade helt galet kul och dansade så vi var alldeles svettiga! Taxi hem till Gunilla och vi kom i säng runt 03.30. En tok-rolig kväll helt enkelt! Men som sagt... Nu är jag trött! Blir nog inga bekymmer att somna i kväll...
Nästa helg blir det Sundsvall igen...då ska vi till samma ställe som vi var på i midsommar. Om vi ska tälta igen?!? Klura på den ni! ;-)
Jag vet åtminstone att vi ska ha kul! 
:-D
Börjar bli riktigt bra på det tycker jag!
Men så sägs det ju att 40 är det nya 20 också...;-)

Inga kommentarer: