Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 5 juli 2016

40 ÄGER!

Att festen skulle bli lyckad hade jag på känn, men att den skulle bli SÅÅ lyckad hade jag nog aldrig kunnat drömma om!!! Det är utan tvekan den roligaste festen i mitt liv delat med typ studenten! Jag är galet nöjd! Alla nära och kära, vänner och familj samtidigt gjorde ju hela festen så klart! Vet knappt vart jag ska börja... 
Magnus o Mathias fixade välkomstbålen som alla fick när de kom. När alla satt sig pratade jag några ord och sen tog alla på sig de snygga "ansiktsunderläggen" som fanns under varje mugg och stämningen var igång från första stund. Alla tjöt av skratt och jag njöt verkligen av att alla såg ut att ha det så trevligt! När maten var undanstökad sjöng Jonta några låtar och det var såklart hur fint som helst! Fick massa fina presenter trots att festen i sig räckte gott o väl som present! Lottis, Helen o Britta hade fixat ett roligt musikquiz, folk dansade järnet till långt in på natten, kom hem strax innan halv fyra och jag bara ler fortfarande. Det var SÅ roligt. Jag är sjukt nöjd och kan inte beskriva med ord hur lyckligt lottad jag är som har alla fina vänner som deltog och gjorde festen så fantastisk! Det låter kanske som jag överdriver, men jag menar vartenda ord. Det var SÅ kul!!! Fick flera fina smycken, presentkort på sminkning och på hud/kroppsbehandling, fina blommor, pengar, en fin lampa och en Stockholmstripp med mamsen i augusti...mm
Jag delar med mig av lite bilder jag fått från olika håll och låter de tala för sig själv... :-)
Och jag kan inte säga det nog många gånger...TACK alla som förgyllde kvällen, jag fyller gärna 40 nästa år igen!
Att alla syskon var samlade var en glädje i sig...
Mina bröder blandade bålen...
Lokalen funkade kanonbra!
Jag & Anneli
Några av mina vänner... :-)
Anneli hade gjort fantastiska efterrätter...
Födelsedagsbarnet talar...;-)
Underbara begåvade unge!




















4 kommentarer:

Fangoria sa...

Ser ut som en härligt rolig fest! =) Kul att det blev så lyckat! Grattis!

Catarina sa...

Superlyckat! Tack! :-D

Anneli sa...

Var en fantastisk fest!! Ett riktigt härligt gäng! �� Håller med om repris nästa år!!! ��

Catarina sa...

Vi kör på det Anneli! :-D
Visst fixar du efterrätten? ;-)