Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 10 juli 2016

Nattsudd

Klockan är tre på natten och jag kan inte sova. Men det är ju semester så det gör liksom ingenting...:-D
Madde o jag har varit i Sveg några dagar men idag blev vi less på vädret o åkte tillbaka hit till Härnösand. Hoppas på stor SOL i morgon!
Igår var vi till pappa o Marie o hälsade på, det var trevligt! Pappa fyllde år och vi hade köpt en skoj-present a'la Småstadsliv som vi hade kul åt. En rolig dag med mycket skratt.
Vi var också in på bageriet i Los o fikade hos Lena o Anders- något som också hör sommaren till. 
Tittat efter björnar har vi varit ute och gjort under tre kvällar- från bilen givetvis, men utan resultat. Tut-Bingo en kväll- också utan resultat...
Och Madde har gjort slingor i mitt hår... Vissa grejer återkommer liksom varje sommar, precis som det ska vara!
Nu ska jag försöka somna... (Fast Madde snarkar som en motorsåg!)
Natti natti.
Man är förbaskat snygg i slinghätta! :-D





Inga kommentarer: