Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 8 augusti 2014

Tå-operation

När Thea gick på förskolan fick hon en tung låda tappad på stortån. Hon var nog bara 3-4 år då. Ända sen dess har det krånglat med nageltrång till och från. Hon har sprungit hos skolsköterskan i omgångar och det blir bra men kommer tillbaka... Denna gång är vi inne på tredje veckan med krångel och fick nu nog och gick till vår doktor på Öbacka och sa att de måste göra nåt åt tån på riktigt! Han lyssnade på vad vi sa och det var inget snack om saken, han skulle skicka remiss till Sundsvall för operation. Äntligen! Så skönt det ska bli för henne att slippa det där sen! 
Jag själv opererade också min stortå för nageltrång när jag var i hennes ålder (hade också gjort illa den), och sen dess har tån aldrig krånglat mer!
Tänk vad en låda kan ställa till med! 

Inga kommentarer: