Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 11 augusti 2014

Nattsudd

Förbannade armar! Ska upp om ca tre timmar och det går inte att sova!!! Blir galen av detta! Och hungrig blir jag när jag ligger här och snurrar! Men vägrar ju gå upp och äta denna tid...
Om 10,5 timmar ska jag äntligen till doktorn, har nog aldrig längtat så mycket! Även om han inte kan trolla och det säkert är nåt svår-utrett så kanske jag åtminstone kan få nån väktablett så jag kan sova! Ipren o Alvedon hjälper inte ett dugg. Vad är detta för mysko fenomen?
God natt från gnäll-tanten i nattmörkret...

2 kommentarer:

Christina sa...

Tur att du har en läkartid idag!

Cattis sa...

En jäkla tur det! Hoppas han hittar nåt så det går att "bota"!