Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 10 augusti 2014

Sista dagen innan allvaret

Söndag, och i morgon börjar jag jobba efter tre månaders sjukskrivning. Känns skumt och konstigt, men det gäller att ta dagen som den kommer. Börjar i alla fall med en kortdag och efter den läkarbesök för mina stackars armar! Längtar- och hoppas jag kan få nån medicin av nåt slag att ta till när det är som värst, jag är helt grinfärdig ibland!
I fredags grillade vi hemma hos Ann o Mats, så otroligt härliga varma kvällar när man kan sitta ute! Både igår och idag har jag varit ute och promenerat, ovanligt mycket motion den här veckan, heja mig! Det behövs verkligen! Idag fick jag dock vända tidigare än tänkt för jag fick onda blåsor på hälarna så Ann fick fortsätta utan mig... Men 5 km blev det åtminstone! 


Inga kommentarer: