Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 5 augusti 2014

Sista njut-veckan

Dagarna går och går och finvädret består....! Underbart.
Idag har Monika åkt hem efter ett par härliga dagar. Igår var vi på Smitingen och solade. Vi har hunnit med en promenad och en massa prat förstås....Igår kväll satt vi utomhus till klockan var 23 och då var det fortfarande 22 grader varmt ute!
Edvin har åkt med Erik till Göteborg idag, roligt för honom. Jonathan ville inte följa med.
På måndag börjar jag jobba, det känns jättekonstigt men det blir nog bra bara det sätter igång. Börjar veckan med att ta en semesterdag på fredagen. Då ska Madde och jag nämligen campa på Orsa camping- i husvagn!!! Haha, varken Madde eller jag är nog några campingmänniskor egentligen men hennes mamma är så snäll och ska bjuda oss på en helg där, de kör dit sin husvagn åt oss och allt. Och jag vet ju redan nu hur roligt vi kommer att ha!!! Det ser jag verkligen fram emot! Har nu även fått ett jobb-schema skickat till mig så det känns bra så det går att planera nåt. Ser ut som jag får ett väldigt bra schema måste jag säga. Tacksam för det!
Jag hoppas det kommer att gå bra att jobba igen, jag har åtminstone fått tanka energi med finväder o allt denna sommar. En sommar som gjord för mig! =)
Så klart gruvar jag mig ändå för hur det ska gå, men jag försöker tänka positivt. Jag försöker tänka att det kommer ordna sig ganska snart. Det känns liksom lättare då!
Det blir nog bra.
Nu är det dags att fundera över vad vi ska äta till middag idag? Blir inte så sugen i den här värmen.
Min vän (och tremänning) Monika

Inga kommentarer: