Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 20 augusti 2014

Skolstartsshopping i Birsta

Igår fick jag finfrämmande av min föräldralediga kollega Malin och lilla fina Matheo som redan är tre månader gammal! På em var det ridskoledags för Thea och på kvällen kom Ann och Alex förbi.
I morse fick Thea och jag ett ryck och åkte ner till Birsta där vi blev kvar nästan hela dagen. Lite skolstartsshopping till både henne och Edvin. Jonta fick gå på stan och fixa sitt själv. Tänk att de börjar i skolan i morgon. Hela långa sommarlovet är slut och nu har jag från i morgon en tredjeklassare, en sjätteklassare och en ettan på gymnasiet-kille! Ska bli spännande att höra hur Jonathan tycker att gymnasiet verkar. Jag hoppas det blir bra!

Inga kommentarer: