Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 21 augusti 2014

Höstterminen är igång!

Jag tror att alla tre var ganska nöjda med första skoldagen, trots att det var lite stånkande innan. De berättar inte så mycket när man frågar vad de gjort och så, men på det stora hela lät det positivt.
Har varit till Lottis en sväng som kom in till stan för att "peppa och coacha" mig lite, känner mig ganska nere över allt med jobbet och det, det måste hända nåt radikalt snart, annars går jag under! Tack för go-fika och pratstund! :-) Har i alla fall sökt några jobb, både här i stan och i Sundsvall, så snääälla håll tummar och tår för att det löser sig snart! 
Det har åskat och regnat idag och det har varit en jobbig dag på fler än ett sätt. Känner mig helt slut.
Upp och ner, ner och upp, idag var det mer ner än upp...
Alltså borde det bli bättre i morgon!
Här kommer en bild på två av mina tre snyggingar i alla fall! :-)

Inga kommentarer: