Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 13 januari 2016

Tröttvecka

Vet inte vad det är, men jag är såå galet trött denna vecka! Vill bara sova. Men men, kl är bara halv åtta så jag får väl härda ut nån timme till...;-)
Händer inte så mycket just nu. Jobbar, äter, sover... Borde hitta på mer saker att göra! Ändå känner jag mig liksom nöjd. Trivs ju med att bara vara hemma också, samtidigt som jag inte kan sitta här och ruttna bort. Men vad ska man hitta på då? 
Jag tinar väl fram när snön försvinner, brukar ju vara så...
Försöker hitta positiva saker med vintern. Idag var det tex ett väldigt vackert vinterlandskap från mitt kontorsfönster...(Kan ju vara fint så länge man är inomhus...;-))


Inga kommentarer: