Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 17 januari 2016

En fin vinterdag

Idag har det varit en sån där dag på vintern som faktiskt även jag tycker är fin! Synd att det brukar vara så få på en vinter bara. -7 var det i morse, strålande sol och vindstilla. Edvin har åkt slalom i dagarna tre, så roligt att han tycker det är kul.
 En fika på Tullis har hunnits med under dagen, och även en sväng upp till Jysk där jag inhandlade en "rullvagn" till badrummet och genomskinliga "organisationsbehållare" för smink som passade perfekt i vägghyllan. Äntligen lite ordning i mitt kaotiska badrum!  
Avslutade dagen med en städning av nedre våningen och byte av sängkläder. Ser fram emot att krypa ner i renbäddad säng!
Årets första semla blev det på Tullis idag.
Nyttigt värre.





Inga kommentarer: