Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 4 januari 2016

Bye julen och hej vintern!

Igår städades julen ut, så skönt! Nu är det ljust och fräscht och årets första tulpanbukett står på bordet! 
Tränat har jag gjort, både igår och idag, trots min omotivation. Känns förhoppningsvis lättare igen snart. Idag kom vintern också. Jag tänker att jag är glad och tacksam att den lät vänta på sig så länge! Den hade ju lika gärna kunnat kommit i oktober. Så jag ska inte gnälla.
Idag har jag jobbat som vanligt, och på onsdag är det röd dag igen...Känns som det är mycket ledigheter trots att jag jobbat varenda vardag. 
Nu ska jag snart gå och lägga mig, känner mig trött...Zzzzz



2 kommentarer:

Fangoria sa...

Ja Mattias städade bort julen här också i söndags, jätteskönt! Nu vill man bara hitta inspirationen till våren...Köpa hem lite tulpaner borde jag nog göra. ;)

Cattis sa...

Tulpaner är underbart! :-)