Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 16 januari 2016

Lördag med arabisk lunch

Idag var jag och kollegorna hembjudna till Masin som jobbar hos oss. Han bjöd på hemlagad arabisk mat. Han hade verkligen ansträngt sig och gjort fint och mycket mat! Så trevligt att umgås med "jobbet" även på helgen. Och det är roligt att vi kommer från olika kulturer, jag får ju lära mig så mycket nytt hela tiden! En trevlig dag.
På kvällen beställde jag, Jonta o Lisa mat från Minikrogen och sen har det mest varit soffläge. Långprat med Monika i luren, blev tipsad om ett bra medium som jag nu bokat tid med den 29:e, oj vad jag längtar! 
En del av den arabiska lunchen...

Inga kommentarer: